Ik realiseer me dat sommige mensen denken dat het niet uitmaakt of een man of vrouw wordt genoemd, omdat we allemaal maar hardlopers zijn. Maar voor mij persoonlijk heb ik gemerkt dat ik door iedereen ge?nspireerd kan raken, maar er is vaak een verband en een interessant standpunt dat ik ontdek door films over vrouwen te bekijken. In 2013 denk ik bijvoorbeeld dat veel vrouwen, waaronder ik, huilden terwijl ze naar Home by the African Attachment keken, een korte film waarin Anna Frost opende over haar persoonlijke worstelingen. Ik kan ook niet negeren dat vrouwen Adidas Superstar Womens nog steeds een inhaalslag maken door jaren van ongelijkheid, evenals het feit dat lichamelijke onveiligheid de norm is, dus we hebben alle films nodig met empowerment van vrouwen die we kunnen krijgen.
Ook een applaus verdient de Ultra Trail du Mont Blanc (UTMB) om voor het eerst in de geschiedenis van de race de top 10 vrouwen te erkennen. In 2015 vertelde Rory Bosio, UTMB-cursusrecordhouder en tweevoudig winnaar, aan Outside magazine "Als dat uitkomt, kom ik misschien terug", verwijzend naar voorgaande jaren waarin de top 10 mannen tijdens de prijsuitreiking werden opgeroepen terwijl slechts 5 vrouwen werden erkend voor hun rassen. Misschien hebben UTMB-raceofficials het artikel nooit gelezen, maar het is moeilijk om de woorden te negeren van een geliefde, grappenmakende ultrarunner die fans over de hele wereld heeft. Dit was Nike Air Max 90 Homme ook een ander geval waarbij ik zag dat nogal wat hardlopers sociale media als platform gebruikten om hun mening hierover te geven.
Een paar mensen zijn nog steeds tegen deze wijziging en stellen dat meer mannen UTMB runnen, dus slechts 5 vrouwen erkennen is eerlijk. Hoewel ik die redenering begrijp, wordt verandering altijd veroorzaakt door actie. Het zien van 10 vrouwen op het podium is een andere manier om meer vrouwen ultra hard te laten lopen en vanuit een elite-perspectief maakt het de finish in de top 10 een veel waardevoller doel. Ik garandeer je dat je vrouwen in de late stadia van de race meer zult zien pushen om een ??top 10 plek te krijgen.
Het punt dat ik echt wil maken met alle bovenstaande voorbeelden, is dat dit allemaal niet magisch is gebeurd omdat een fee haar toverstok heeft afgezworen. Elke verandering Nike Free 5.0 Womens gebeurde omdat mensen hun eigen kracht erkenden, besloten iets te doen en hun stem gebruikten. Soms ging het gemakkelijk en soms werd vooruitgang geboekt door langzaam weg te hakken bij een zeer dichte cementmuur.
Een paar jaar geleden, toen ik me bewust maakte van de ongelijkheid van de Wereldkampioenschappen berglopen, vertelde een persoon die ik nog steeds diep respecteer me dat ik gewoon blij zou moeten zijn dat de teamleden nu fatsoenlijke uniformen hebben en reisgeld krijgen. Dat was een harde pil om door te slikken. Was het de juiste beslissing om gewoon dankbaar te zijn voor de huidige vooruitgang? Nadat ik hierover had nagedacht, besloot ik uiteindelijk dat alleen het bedanken van de mensen die eerder positieve veranderingen hebben aangebracht niet voldoende is. Dankbaar zijn betekent niet alleen een oprechte dank, maar Adidas Zx Flux Hombre het oppakken van de fakkel om verdere vooruitgang te boeken. Waar ik mee kan leven, en dit is de weg die ik heb gekozen om te reizen.
Ik geef toe dat het dragen van de fakkel soms stom is! Een paar keer koos ik niet de beste woorden om mijn mening nauwkeurig uit te drukken en dat maakte een paar mensen van streek. Maar weet je wat, ik ben een veel betere spreker voor die ervaringen. Absoluut verre van perfect, maar beter. Ik had zelfs mensen die het niet met me eens waren over een artikel dat ik schreef over waarom het verkeerd is vrouwen negatief te bekritiseren. Ik wilde die mensen wanhopig een les geven in opbouwende kritiek en hen vertellen dat het de sleutel is om gehoord en gerespecteerd te worden door een opmerking met iets positiefs te beginnen. Maar in dat geval kwam ik erachter dat het beter was om me te concentreren Nike Air Max Thea Womens op alle mensen die me bedankten voor hun stem. Dus ja, iets zeggen kan moeilijk zijn, maar kijk eens naar alle vooruitgang die is geboekt! Uiteindelijk is het het bijna altijd waard en als dat niet het geval is, kunnen we tenminste zeggen dat we het hebben geprobeerd.